Magazín
Denník finalistov – ôsmy týždeň Heleny Koťkovej
dátum: 02.04.2016 | autor: mozolani.com
rubriky: Domáca scéna
Posledný denník končil tým, že mám v piatok ráno kardio a potom sa ide na chatu. Plán bol dostať sa bikom do fitka, odmakať si hodinu, vrátiť sa domov a hurá na chatu. Len keď som vyrazila bikom do fitka, zrazu sa mi zachcelo čerstvého vzduchu - vybrala som sa teda na priehradu, kde som si svižným tempom dala okruh do Mojša a späť.

V Mojši majú aj také outdoorové fitko, tak som ho otestovala po dlhšom čase od minulého leta, keď som ledva čosi udvihla. Veru, bolo to dosť ľahké a oproti strojom v fitku nič moc záťaž.. Hodinka ubehla ako nič a bola som doma. Ak ste niekedy unavení z množstva ľudí na priehrade, zájdite si tam ráno - nikde nikoho, slniečko vychádzalo lenivo spoza mrakov - krása! Pri moste v Mojši je také malé prírodné fitko, kde som si skúsila zacvičiť, ale je to nastavené akosi ľahko a v terajšej kondičke toho zvládnem oveľa viac.

Po návrate domov hodím sprchu, dobalíme posledné veci na chatu, obliecť deti a hurááá vyrážame. Idú s nami aj kamaráti Maťo a Lucka s Matúškom, tak sa stretávame pri Lidli v Terchovej dokúpiť posledné drobnosti. Vykurujeme chatu a pripravujeme pomaly večeru - na Veľký piatok si pečú 2 kilá krkovičky so slaninou a cibuľkou.... Pohani! Ja držím pôst, bezmäsitý deň a spolu s nimi si dám tak farebnú zeleninovú večeru s vajíčkom. Lucka upiekla zdravý koláč so slivkami... To bude výzva! Podvečer sa prejdeme do krčmy u Kýčerana, pôst-nepôst - je tam plno!! Dám si vodu s citrónom...

Sobota 26. 3.

Ostávame na chate len my, kamoši idú na návštevu, tak sa motáme okolo chaty, lebo prší a nedá sa nikde nič. Poobede aspoň Lukáško otestuje nepremokavosť čižiem a gatí v blate a kalužiach. Večer ostávame úplne sami, lebo tatino ide do nočnej a tak sa prejdeme zas do Kýčerana, kde si dám teplý čaj s čajom.. tatranským - je strašná kosa, prší, ale nám to neprekáža. Počkáme návštevníkov a na chatu sa s Kukom prejdeme a prebehneme - navrhol to sám, lebo sa nechce voziť autom, ale prejsť sa. To ma teší a pridávam sa rada!

Nedeľa 27. 3.

Na návštevu sa chystajú moji rodičia aj s nedeľným obedom, tak ani nevaríme, len čakáme. Deti zjedia rezancovú polievku a trochu plneného kuraťa so šalátom a zaľahujú do postelí. Od rána im už stačilo a ledva sa dočkali. My ostatní sa vyhrievame na slniečku, ktoré konečne krásne svieti! Prichádzajú aj svokrovci, švagor s rodinou a dvoma deťmi a druhý švagor s priateľkou. Celkom pekná oslava Veľkej noci, Až na tie dobroty... mamina upiekla z brioškového cesta marhuľovú a makovú babku, slivkový, mrkvový, muffiny... potom pečené zemiaky s krídelkami a mnou vymyslená nivová pomazánka zapečená na chrumkavých bagetách. Priznávam, že som sa spustila na jeden deň a ochutnala som zo všetkého trošku... Čo si prinesiem domov na sebe budem musieť o to viac odmakať, ale som na to pripravená. Jednoducho sa pevná vôľa nedá natrhať na lúke ani kúpiť v obchode, no za normálnych okolností by som si dobrôt dala podstatne viac, Takto som aspoň mohla otestovať, či raz za čas môžem zhrešiť a potom sa vrátiť do normálu.

Šibačný pondelok 28. 3.

Balíme z chaty, upratujeme a umývame, veď Jakubka čakajú sesterničky v Trenčíne. S Lukáškom si užívam kľudnejší deň a stíham aj kardio pri sledovaní Hier o tróny, kým on spí. Z Prahy prišla na sviatky najlepšia kamarátka Alenka, ktorá sa zastaví na krátku návštevu. Videla ma naposledy pred mesiadom a dostávam pochvalu, že vyzerám super a valíme pekne ďalej. Priznávam sa jej s koláčovou chatou a že som si priniesla polkilečko navyše, tak za to pochvalu nedostávam... Večer ešte vyšibeme svokru a sviatky sú za nami.

Zvyšok týždňa si už dávam denne tréning.

V stredu 30. 3. Michalom, lebo Maťo ochorel a lieči sa. Celkom som sa tešila na zmenu - Michal rád dáva funkčné tréningy. Zaskákala som si po rokoch rokúcich na švihadle a "vyšplhala na pár rebríkov" čo je druh tréningu so zvyšujúcimi opakovaniami. Kliky na kruhoch mi nechali krásnu svalošku na rukách a prsiach! :-)

Vo štvrtok 31. 3. tréning na strojoch už s Maťom a v piatok zas funkčný v kombinácii s kardiom - kolená už cítim, ale nevadí, pekne ešte hodinku kardia a odšuchtám sa z fitka.

Konečne bolo aj krajšie počasie, tak v stredu som si na tréning zašla na biku a potom ku rodičom do Višňového. Ostali sme u nich až do piatku a každý deň sa vyšantili na záhrade, hlavne Kubko je šťastný, že už môže všetko polievať!

Tréner Michal si pre nás pripravil aj túru na Polom! Ja som tam bola asi tak pred 7 rokmi na bicykli s Tomášom cestou zo Stráňav a potom aj s mamou na oslavy výročia bojov tiež pešo zo Stráňav. Tentokrát sme išli zo Strečna a bola to príjemná prechádzka v svižnom turistickom tempe! Dole bolo príjemne teplo, ale ako sme sa blížili k vrchodu fúkalo čoraz viac a hore to vyzeralo, že snáď aj zaprší. Našťastie sa už čoraz lepšie zmestím do turistických vecí a funkčných tričiek, tak mi zima nebola, ale zachránila ma mužova goráčová bunda! Po rokoch som vyvetrala aj svoje garmonty Pinnacle. Naposledy som si v nich robila outdoorové svadobné fotky!

Som šťastná, že už ma do konca súťaže nečakajú žiadne sviatky ani oslavy, tak sa vraciam do klasického jedálnička, cvičenia a makania. V piatok 1. 4. vo fitku ešte svieti na tej "pridávajúcej" váhe 81,5, ale v sobotu ráno už mi na mojej váhe ukazuje okrúhlu 80-ku, čo je 15 KÍL DOLE!!! A hlavne - ešte nekončíme, stále je čo zhadzovať!! ;-)

Autor: Helena Koťková

MOZOLANI FIT BODY 2016 podporili:

Generálny partner: Tetras

Organizátor a top partner: Mozolani The Fitness Authority

Hlavný mediálny partner: Arena Sport

Hlavný web partner: Diva.sk

Partneri: Extrifitslovakia, Ekomedica, Spirit grill & bar, Profimas, Aloxxi, Maďufa, lukasmacek photography

Mediálni partneri: TV Severka, Žilinský večerník, MY Žilinské noviny, zilina.sme.sk, ronnie.cz, TV Turiec