Magazín
Denník finalistov – ôsmy týždeň Zdenky Macangovej
dátum: 02.04.2016 | autor: mozolani.com
rubriky: Domáca scéna
Pokračujeme v ďalšom tréningovom diétnom zmenárenskom týždni. Pondelok (28. 3.) klasika ako vždy, ráno kardio, večer tréning, nič zvláštne. Stále uprednostňujeme spodné svalové partie, čiže zadok nohy. Ideme sériovo, meníme niekedy aj cviky a ich poradia. Ak mi vyjde čas, rada zapojím i kardio na schodoch aspoň 40 minút.

Neminula nás ani turistika, ktorú si môj osobný tréner Michal Ostrochovský na nás nachystal. Nebola som z toho potešená, pretože mám ako matka 3 detí, z toho dvoch malinkých, veľmi málo voľného času a ten som rozhodne chcela využiť inak pre seba ako na turistiku, o ktorej som vedela, že bude fyzicky náročná a kde po nej sa mi nedá sadnúť na zadok a relaxovať alebo oddychovať. Po nej ma čakajú deti a kolotoč okolo nich, čo znamená zase čas bez oddychu. Priznám sa.....išla som...ale nasilu, nie s radosťou. Ešteže slniečko vyšlo, bolo teplo. Tak či tak som sa naobliekala, ale nakoniec som aj tak zistila, že oblečenie som podcenila, resp. zvolila som zlý materiál. Išli sme na Polom a chcela som byť hore čo najrýchlejšie, aby sme mohli čo najrýchlejšie ísť aj domov a mne by ešte ostal nejaký relax time len pre seba. Bohužiaľ....turistika trvala do popoludňajších hodín, pričom ja som sa spotila pri výstupe až natoľko, že spodné tričko bolo úplne premočené, začalo fúkať, hlavne vo vyššej výške, vietor bol ľadový a mne všetky vrstvy oblečenia doslova prefúklo. K vrcholu Polomu som sa už len modlila, aby som došla a rýchlo išla stade preč. Našťastie Michal mi požičal suché tričko aj mikinu, hneď som sa prezliekla a snažila sa ako tak zahriať. Ostatní zmenáristi si výstup užili, ale ja rozhodne nie. Pre mňa to bola azda najhoršia časť celej súťaže. Keď vám je hrozná zima, že vám je až do plaču a ste premočený do nitky, rozhodne si nezačnete užívať radosť z toho krásneho výhľadu, ktorý tam bol. Našťastie, zvládli sme bez nejakej ujmy na zdraví „aspoň zatiaľ“ a domov som sa vracala poobede, takže samozrejme čas len pre seba mi už neostal. Unavená, premočená, uzimená som musela ísť vyzdvihnúť detí z jaslí a ísť s nimi domov. Tak rada by som si vtedy ľahla a pospala si.

Na druhý deň som trochu cítila lýtka po túre, ale inak som turistika prežila bez svalovej ujmy. Do konca týždňa tréningy prebiehali v klasických časoch a spôsobom, ktorý máme zaužívaný.

Autor: Zdenka Macangová

MOZOLANI FIT BODY 2016 podporili:

Generálny partner: Tetras

Organizátor a top partner: Mozolani The Fitness Authority

Hlavný mediálny partner: Arena Sport

Hlavný web partner: Diva.sk

Partneri: Extrifitslovakia, Ekomedica, Spirit grill & bar, Profimas, Aloxxi, Maďufa, lukasmacek photography

Mediálni partneri: TV Severka, Žilinský večerník, MY Žilinské noviny, zilina.sme.sk, ronnie.cz, TV Turiec