Magazín
Denník finalistov – štvrtý týždeň Heleny Koťkovej
dátum: 04.03.2016 | autor: mozolani.com
rubriky: Domáca scéna
Noc Oskarov, deň navyše a jarné prázdniny. Za chvíľku sme za polovicou našej makačky. Poznáte to - konečne príde víkend, potom pondelok a zas je piatok. Tak takto nejako to letí aj nám, len si pomedzi to stíhame dať do tela.

V piatok (26. 2.) som prežila oslavu jubilea mojej tety. Nemyslím, že prežila v zlom, ale veď už viete, ako to mám so sladkým, slaným a tak celkovo s vyjedaním... Oslava bola pekná, dojemná aj veselá, taká pohodička. Jediná dobrota, ktorej som neodolala bola bezlepková torta...

Víkend sme prežili s rodičmi vo Višňovom, naši chlapci sa vyhrali s bratovými dievčatami, kým my sme si vo fitku užili špeciálny tréning s jedným z trénerov. Tešili sme sa všetci, že sa konečne stretneme všetci naraz, ale žiaľ Zdenke ochoreli detičky, tak ostala s nimi. Bolo to cvičenie s názvom Tabata a rýchly intervalový tréning, čo sa mne osobne moc páči - dali sme si dobre do tela! Na obed sme mali dobré hovädzie mäsko s mrkvou a petržlenom, skoro ako sviečková, z tréningu som prišla riadne vyhladovaná, tak som sa musela krotiť. Po obede ma čakala masáž a prvýkrát som si užila bankovanie. Večer sme s bývalými zboristkami z Odborárika zaspievali nášmu pánovi dirigentovi na oslave. Sobota (27. 2.) ubehla v neskutočnom tempe.

Nedeľu (28. 2.) sme si naopak užili v pohodovom duchu. S rodičmi máme taký občasný nedeľný rituál - kávičku v "Karfe", tak sme si posedeli aj túto nedeľu a potom si dali spoločný obed u nich vo Višňovom. Ďalším nedeľným rituálom je poobedné pozeranie Poirota, čo znamená, že si pozrieme začiatok, stred prespíme a zobudíme sa na odhalenie vraha. Lukáško sa však vyspal pri tej našej rannej kávičke, tak sme aspoň videli celý dej a nič neprespali. Kým naši postrážili drobcov, ja som si šla zaboxovať do Sportcentra Junior na fitbox. Tento šport by som na odreagovanie doporučila každej mamičke na materskej, keď sa niekedy nedarí, deti neposlúchajú alebo je toho jednoducho veľa. Teraz je vlastne odreagovaním každý tréning, ktorý mám.

V pondelok (29. 2.) začali Jakubkovi jarné prázdniny. Keď som bola malá, chodili sme na lyžovačky, ale teraz len pršalo a bolo škaredo... Tak sme si užili pohodové raňajky, žiadny zhon, ranná kávička a rozprávky. Veď máme deň navyše po 4 rokoch, tak prečo si neoddýchnuť? Kým sa deti hrali, ja som si zacvičila s Jillian Michaels, ktorej videá mám rada a dokážu nakopnúť. Večer ma čakal tréning so Zdenkou a Michalom, lebo môj tréner Maťo si zobral pár dní voľno. Dávno som necvičila o ôsmej večer, tak som bola zvedavá. Dali sme riadny tréning na nohy a ráno som ledva chodila, ale zas také hrozné to nebolo. Každopádne o desiatej som mala taký nabudený pocit, že som myslela, že ani nezaspím... Opak bol však pravdou a o jedenástej ma už zlomilo!

Utorok (1. 3.) som mala ísť na tréning s Maťkou a Tomášom, ale radšej som si dala oddych a zamakala si doma na eliptickom trenažéri, ktorý nám slúžil doteraz viac ako vešiak... (aj vy máte taký doma?)

V stredu (2. 3.) už ma čakal tréning s Maťom, hurááá! Musím priznať, že jeho štýl mi sedí najviac! Neviem prečo, ale mala som taký blbý pocit, hoci som cvičila, že som necvičila dosť. Váha sa po prvotnom poklese zastavila a síce som niečo také čakala, aj tak ma to neteší... Tak som privítala riadny kruhový tréning, zamakali si a potom ešte kardio. Doteraz som ku kardiu počúvala len hudbu vo fitku, ale konečne som si pustila svoju obľúbenú muzičku - joooj, hneď sa lepšie šliapalo na páse a čas mi ubehol desaťkrát rýchlejšie! Hodina a pol ubehla megarýchlo, dali sme si doma obed a keď Lukáško poobede zaspal, bola som šťastná, že si môžem zdriemnuť s ním! Jakubko bol s našimi na výlete v Krupine, kam sa vybrali kúpiť nové úle pre včely. Kým sme spali, manžel upiekol kuracie krídelká a v celom byte z nich bola neodolateľná vôňa.. Normálne som ich musela odložiť do misky a do chladničky a umyť plech, lebo by som ich na počkanie zožrala!! Na večeru ma čakal šalátik, tak som si k nemu odkostila zopár krídeliek a len čisté mäsko si pridala k nemu. Chrumkavá kožtička letela aj s kosťami pre mačky a psa vo Višňovom u našich.. Ach!

Štvrtok (3. 3.) síce nesvietilo slnko ako v stredu, ale aj tak sme sa s chlapcami doobeda poprechádzali, veď konečne aspoň neprší. Manžel dospával nočnú a prišiel potom na výmenu, aby som ja pripravila obed. Kúpili sme pstruhov! Vždy, keď jem túto fajn rybu si spomeniem na strednú školu - hotelovú akadémiu, kde sme pri príprave na výučný list vykostili každý zopár kúskov, kým sme to chytili do ruky. Na skúškach som si potom však vytiahla flambované palacinky.. hmmm, tak radšej späť ku tréningom, lebo si tu oslintám tričko! Obed sa vydaril - pečené zemiaky, dusená zeleninka a pstruh s bylinkami a citrónom! Ja som ochutnala len trochu, lebo ma čakalo kardio vo vlastnej réžii. Nabalila som hudbičku a odmakala si hodinku na viacerých strojoch, paráda! Celý čas som myslela na to, ako si poobede užijeme wellness v Rajeckých Tepliciach v Diplomate. Chodievali sme tam s Jakubkom a teraz sme si konečne našli čas, aby sme "vyvenčili" oboch drobcov.

V piatok (4. 3.) ma čakal znovu dobrý tréning a odľahčený zeleninový deň! Teším sa na každý jeden ďalší deň až do apríla!

V noci z nedele na pondelok sa odovzdávali Oskary, Leonardo si ho konečne vydrel a mal peknú ďakovnú reč. Ja mám tiež svoju!

Chcem poďakovať hlavne mojim rodičom - mamine Helenke a ocinovi Vladovi Walterovi Stromčekovcom, že ma podporujú a neskutočne mi pomáhajú s chlapcami vždy, keď potrebujem. Tiež ďakujem manželovi Tomášovi, že stráži, baví a keď treba aj uspáva našich krásnych synov. Ďakujem Kubkovi, ktorý chápe, že maminka chodí cvičiť, aby bola na dovolenke pekná a chudá a aj Lukáškovi, že je kľuďas a ešte to so mnou nevzdal. Priatelia, ďakujem aj vám za neustálu podporu! Maťo, tebe ďakujem za perfektné tréningy a cenné rady!

Autor: Helena Koťková

MOZOLANI FIT BODY 2016 podporili:

Generálny partner: Tetras

Organizátor a top partner: Mozolani The Fitness Authority

Hlavný mediálny partner: Arena Sport

Hlavný web partner: Diva.sk

Partneri: Extrifitslovakia, Ekomedica, Spirit grill & bar, Profimas, Aloxxi, Maďufa, lukasmacek photography

Mediálni partneri: TV Severka, Žilinský večerník, MY Žilinské noviny, zilina.sme.sk, ronnie.cz, TV Turiec